tisdag 21 augusti 2012

plugg, plugg, plugg

Jag som trodde att jag gått ur skolan...tagit studenten...slapp detta helt enkelt, men icke! Jaja, jag får skylla mig själv som inte fixade körkortet tidigare! Känns så jävla segt med dessa tester och den uuuurtråkiga körkortsboken!
Men jag får se det att när jag fixar körkortet är jag ett steg närmre USA, jag får ju trots allt inte åka dit om jag inte har körkort!


Introduktionen tidigare idag var inte speciellt mastig. Var där 30min, lämnade belsatningsregister och fick skriva på ett skretesspapper. Fick mina inloggningsuppgifter mailade alldelses nyss så nu blir det till att fylla i vilka dagar jag kan jobba och sen hoppas vi på att hon bokar just mig! :)

Lunchen bestod av Basilikabiffar , fast jag ändrade lite i receptet, hade inte allt hemma. Tog tex västerbottenost istället för Cantadou, men det blev så bra så! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar