onsdag 22 augusti 2012

What a fucking day

Vi tar det från början tror jag, inte för att det är så intressant kanske, men jag måste ventilera! haha
Jag ville vara på den säkra sidan ifall jag, mot alla odds, skulle få jobb idag. Om jag får jobb skickas denna bokning ut via sms, och det är då mitt ansvar att jag svarar på detta, jag måste svara ja om jag angett att jag kan jobba.
Då jag inte vaknar av ett sms ställde jag klockan en gång 6.30 och en gång 7.30. BRA gjort! 7.45 trillar bokningen in och jag ligger kvar i sängen, oduschat hår sedan två dagar tillbaka, mums!
På med första bästa kläder och upp med håret i en toffs, mamma som lyckligtvis var hemma fixade yoghurt och körde mig till skolan.

Vd 15.30 hämtade min underbara vän Sanna mig, vi åkte hit och åt lunch. Jag måste få klaga på den fruktansvärda huvudvärk som jag fick! Fy fan, aldrig känt värre spänningshuvudvärk. Vi blev som vanligt sjukt sugna på godis och åkte till ICA och köpte en jävla massa godis. Jag har nu tryckt i mig min påse och måste erkänna att jag känner mig 3kg tyngre typ....som om det behövdes haha!

Tror nog att vi åker till mormor eller farmor för att duscha snart, det är ett måste! Fy i helvete va äckligt håret känns :(
Au Pair ansökningen ska jobbas på, och lika så körkorts teorin! Kör bara kör!

Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar