söndag 26 augusti 2012

Sunday bloody Sunday

söndagar är alltid så jävla sega, hatar söndagar! Har städat typ hela mitt rum nu, garderoben är rensad, sminket, smycken och alla lådor. Bara dammsugningen kvar sedan! 

Vart rätt dålig uppdatering igår. Jag och far min var ute och övningskörde, samtidigt passade jag på att kolla in Primebootsen jag så länge suktat över, men jag köpte de aldrig. Känns bara lite efter så där, de var ju ett tag sedan de var "inne" (tre år sedan). Sen så handlar det som 2500:-, fake finns inte på kartan, så när jag började tveka så var det lika bra at vänta!
Måste ju spara lite nu, beställde kläder för 3 400kr från Abercrombie hehe, sen väntar en bil, kanske en resa och självklart Au Pair processen... oh lord.
Lisa kom på kvällen och vi hade en liten catch up. Väldigt mysigt!

Idag blir det nog en övningskörning igen, med den andra bilen. Ska fota akvariet och lägga ut det på annons så att jag blir av med det någon gång!

Fan, nu ska jag ge mig själv en käftsmäll och sätta fart, kan inte sitta o sega hela dagen!

Prom  May 25 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar