tisdag 9 oktober 2012

Aloha!

Godmorgon världen!
Idag är jag ledig men gick upp 7.00 iaf, lika bra att göra det till en vana! :)
Till frukost blev det äggmjölk - igen. Men tror dock att jag hade i för mkt smör, för fyyy faaaan va illa jag började må. Det är det som händer när ma överäter fett, man mår illa och kan till o med spy. Överätande av kylhydrater (händer oftare) gör en seg och trött, sen överviktig.
But out of topic!
Jag la mig i soffan iaf, försökte andas djupt och inte spy. Tittade på Vakna med The Voice, väldigt kul faktiskt haha!

Men ja, anledningen till att jag är ledig idag är för att jag ska till vårdcentralen och kolla upp födelsemärken kl.10.30 och då kommer jag ju inte vara intressant att boka eftersom jag bara kan jobba 12-18 typ.

Usch, nu måste jag snart gå, är nervös :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar