lördag 6 oktober 2012

ARG!

Åååååh vad jag vill skrika och säga fula ord nu! Jag får verkligen inte ihop min au pair video. Min kära och älskade systemkamera filmar i ett helt annat format än vad något redigeringsprogram stödjer (.mov) vilket gör att alla de klipp jag har spelat in, och alla de klipp min syster hjälpt mig med lika gärna kan åka i papperskorgen. Jag sitter nu arg som ett bi (jag försöker se glad ut) i soffan och filmar mig själv med pappas digitalkamera. Min syster kommer nog bli mindre road när hon kommer hem imorgon och får veta att hon måste filma om allt....Hur ska jag berätta detta på ett smidigt sätt? haha
Till min stora glädje har jag satt "manuset" på varje klipp och spelat in, behövdes inga omtagningar när jag säger coldminer istället för childminer (what the f lixom?) Något går bra idag iaf, hehehe.

Såhär känner jag mig just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar