tisdag 30 oktober 2012

Apple

Apple kan bajsa ner sig eller något..... Jag har en Iphone 4 (som jag älskar) och även en Ipod Touch. Jag trodde att jag hade en 3G, men när jag kollar på baksidan heter den A1288 och det ska tydligen vara 2G?
Hur som hellst väckte jag förut idag min kära iPod till liv igen efter en lång tids dvala. Syftet är för att jag vill ha yttligare en instagram (syftet med den är lite hemlig just nu). MEN eftersom Apple är de svinigaste och äckligaste företaget i världshistorien så kan jag inte uppdatera min iPod 3 (2?) till den programmvara som behövs för att kunna ladda ner appar..... Så just nu är jag SÅHÄR JÄKLA ARG! Pengakåta gubbjävlar.
Om jag inte får något jobb imorgon kommer jag att åka in till Gbg med mor och syster med iPoden i högsta hugg för att gå in till närmsta Apple Store. Ska fråga vad fan det handlar om!

döööö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar