onsdag 17 oktober 2012

Day 17 in September

Blir en tråkig summering av dagen.
Jobbade 7.30-16.00 idag hos mina älskade Guldbaggar! Vädret har varit riktigt pissigt, öst ner halva dagen.
Kom mig ut på en powerwalk (med betoning på power). Har nog fått träningsvärk dock, på benhinnorna typ? Kan man ens ha det? Det gör iaf ont på ovansidan smalbenen. Tror dock inte på inflammation, har ont hela tiden. Får se om det försvinner!
Idag har jag varit helt sockerfri :D var några dagar sedan jag hade en sån dag. Jag har inte heller småätit/ tagit ett "mellanmål".
Frukost kl 7.15 äggmjölk, lunch 12.45 kålpudding med 3msk dressing (fraîche och mayo +kryddor). Middag 18.00 (efter pw) tre skivor kassler, gratinerad broccoli, stekt vitkål +bea.

Nu ligger jag i sängen, dags att sova, klockan ringer 05.30 imorgon... Kul liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar