tisdag 16 oktober 2012

Resume

Jag lyser med min frånvaro kan man ju säga :) Resumerar de senaste dagarna i detta inlägget :)

fredag: Upp tidigt, red Linneas häst - vilket var en underbar start på dagen! :D
Klockan 13.37 gick tågen från Stenungsunds station mot Göteborg där jag bytte till yttligare ett tåg som tog mig hela vägen till soliga Karlstad! :D
Fredagskvällen/natten spenderades med Sanna och hennes två vänner. Först förfest i Sannas lilla krypin och efter det drog vi till Tempel.

lördag: Både jag och sanna var mkt, mkt sega. Vi började dagen med en tecknad film (lol) och macka (av alla djävulsskap) till frukost. Efter tre timmar av komande i soffan drog vi oss ned till ICA för att handla föda. Vi bestämmde oss även för att gå på bio och äta ute, supa var det inte en tanke på - alldeles för trötta haha!
Sagt och gjort. Vi sprang runt halva staden för att hitta en bra restaurang och slutade på Pitchers. Tror det var en slags sportpub typ, men den var underbart trevlig! :) Åt en UNDERBAR lchf burgare, oh god, orgasm för munnen!
Bion vi valde var Ted, söt film :)

Söndag: Latade oss i soffan hela förmiddagen tills det var dags för mig att röra mig mot tåget. Eftersom tiderna med bussarna inte stämde så bra var i stan ca 45min innan mitt tåg gick. Denna tid spenderades på EH för en cappuccino.
Som jag redan berättat stod mitt tåg på perrongen i hela 60min eftersom et ********** godståg inte startade och de stod på samma räls som oss... kul...Missade alltså mina anslutningar men fick åka med ner till Gbg istället, och lägligt nog gick det där ifrån ett tåg mot std efter bara 20 min. Kom hem ca 1h senare än planerat, men what the heck?
Kvällen slutade dock hemskt, jag sockersyndade något så fruktansvärt. Det var seriöst nära att jag skulle tvinga mig sjääälv att spyyy! Fy fan va dåligt jag mpdde!

Måndag: Var ledig. Tog mig en springrunda för att få mig att må bättre från gårdagen. Körde lite tabataintervaller och fan va de tog!

Tisdag: Jobbade 9-17 på Guldbaggen. Blev brutalt nerbrottad av tre barn haha, bad till gud att ingen förälder skulle se mig där jag ¨låg på rygg, sprattlandes som en skalbagge med tre femåringar på magen. hahah!
Tog mig i kragen och gick ut och sprang efter middagen, intervaller igen. Dåligt val (att springa efter maten) för nu har jag ätit tre kakor som mamma nyss bakade. Och fyra rutor rågrut. och en banan. Hej insulinhöjning.
Jag fattar inte att jag gör såhär, när det får mig att må så fruktansvärt dåligt. BÅDE fysiskt och psykiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar