fredag 19 oktober 2012

Match #1

Då var det äntligen dags för mig att få min första match! :D

Familjen bor i: Los Gatos, CA (rättare sagt Santa Cruz Mountains)
Familjen: Mamma, pappa, barn
Barnen: Två Pojkar, 7 och 9 år.

Jag vet inte om jag gillar denna matchingen, tusen känslor. Det är något med ansökan som gör att det känns konstigt i magen. Ena stunden känns det ganska bra och i andra, som i skrivande, känns det inte lika positivt. 
De är väldigt religösa, går till kyrkan varje lördag och de verkar som att jag ska med då jag jobbar 8-18 varje lördag (inte min lediga helg). Pojkarna går även i katolsk skola. 
I övrigt verkar de ha väldigt mkt regler, vet inte om jag kan vara bekväm i ett helt år med dessa regler. Är ju iofs bra på att anpassa mig, men det ska ju kännas perfekt lixom?
Familjen är väldigt aktiv. Reser mkt, utövar många sporter. De är engagerade i pojkarnas skola och i countryclubben. 

Ger dem en chans att höra av sig, de kan ju kännas bättre senare. Ska se om jag kan få ihop ett sammanhängande litet mail ikväll innan ögonen slocknar, annars skickar jag ett imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar