tisdag 23 oktober 2012

Dåligt humör

Har haft en riktigt rolig jobbdag idag! Barnen var stört sköna :D Direkt efter att jag gick in igenom dörren var jag en i gänget. En kille och en tjej kom fram och höll mig i handen innan jag ens fått av mig mina ytterkläder, sååå söta !
Vi har gjort en massa kul tsm idag jag och barnen. Spelat fotboll, gungat (läs: puttat fart på gungan), lekt barnens egna variant av kom alla mina kycklingar, bowlat, läst ja gud, kommer inte ihåg allt!

Känner dock att jag håller på o få ont i halsen nu, usch, kan inte bestämma mig för om jag ska ta en promenad iaf. Blev dessutom på riktigt riktigt dåligt humör när jag steg innanför dörren hemma. Så himla arg.
Kan bero på lågt blodsocker dessutom. Åt två mackor förut :( Fan ta dig vetemjöl!
Dock är jag inte hungrig så vill inte äta ännu.

Får se om jag skriver något mer idag, annars får ni ha en bra kväll, glöm inte Hollywood Fruar ikväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar