torsdag 1 november 2012

Allt känns inte bra.

Nej, det gör det inte. Eller just nu mår jag väldigt bra i det stora hela men så fort jag tänker på USA och au pair så är det någonting som knyter sig i kroppen. Jag vill, jag vill, JAG VILL OCH SKA åka till USA, men just nu är jag inne i en svacka vad gällande den fronten. Självförtroendet är i botten och all suger.
Ingen av matchningarna jag har haft (2 st) har hört av sig alls. Det känns väldigt tråkigt. Jag som person är väldigt överanalytisk. När jag väl börjar grubbla på någonting kan jag inte sluta och det bildas en stor klump runt fötterna som drar en längre ner.
Haha, nej fy fan va deprimerad jag låter. Så illa är det inte. Det jag vill säga är att ju mer jag funderar ju värre blir det och jag försöker hitta alla möjliga anledningar till varför det går så långsamt för mig och snabbt för andra :(
But hey, stop it there Johanna. Jämför dig inte med andra, det går inte. Just stop.

Jag ska tillbaka till förskolerektorn nästa vecka (måndag hehehe) för att fixa referensen.  Helgen får jag väl börja göra nya filmklipp för en ny video. CC kunde inte se den, men gav lite allmänna tips om hur en bra video "ska" vara. Har ju hört dem förut men får nog ta tag i det där nu tror jag. Suck.
Gör man inte 120% från början får man göra om det helt enkelt. Inte för att jag inte la ner omsorg på den jag redan har, but U get it.

Ye ye, det var allt från denna deprimerande saga för tillfället. Förhoppningsvis dyker det snart upp ett lite mer inspirerade inlägg snart. :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar