söndag 18 november 2012

Au pair-andet

Jaaaa.... Bör kanske kommentera denna biten oxå. Eftersom det var därför jag började blogga egentligen haha!
I det senaste inlägget om detta så skrev jag att mamman skulle ringa vilken sekund som helst, vilket stämde bra. Tre sekunder efter att jag postat inlägget ringde det på skype. Jag som nästan blivit galen av allt mitt valande som min hjärna utsatt mig för mellan de båda samtalen var som bortblåst när mamman dök upp i bild. haha, känns jättelöjligt att säga så, men det är sant! Slog mig hur dum jag är som börjat tvivla och tveka på mig själv.
Jag ställde mina frågor och fick det svar jag "ville". Det var överlag ett bra litet samtal, inte så långt. Ca 15min.

Jag avslutade med att säga att jag fått svar på alla mina frågor och att det från min sida är väldigt positivt. De skulle dock prata med lite andra au pairer som oxå var väldigt intresserade och sedan återkomma. Vi skulle även ha kontakt under veckan (vilket tyvärr inte inträffade). "I have a good feeling about you" sa hon oxå. Vet inte vad det betyder eftersom de är amerikanare, de är ju väääldigt trevliga överlag. Jag som svensk blev såklart väldigt glad över att höra det! :)

Mailade till dem igårkväll och fick svaret att de skulle tänka lite mer men skulle höra av sig i slutet av veckan.
Vilken dag är det då? Deras vecka börjar ju med söndag? Jaaajaaa, vi är inte matchade med dem längre så mig gör det inget att vänta. Det håller inte fast mig iaf!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar