lördag 10 november 2012

Match #2 Update

Hostmamman ville prata på skype redan igår kväll. Fick total panik (skoja inte) och allt fuckade up sig.
Kort sammanfattning är att jag hade ingen webcamera så hon ville prata en annan gång. Jag var asstressad och nervös, kunde inte sitta still och visste knappt vad jag sa typ.
La mig och grät i sängen. Usch va sorlig jag låter, men jag har alltid så höga förväntningar på mig själv så när jag inte uppfyller dem kan jag så totalångest. Vilket hände igår. 
Ville såååå gärna göra ett bra inttryck att allt blev galet.

Mailade till henne i morse och förklarade vad som var felet. Hon svarade senare och sa att hon ev. skulle ringa kl 1pm. Alltså klockan 7 svensk tid. Såå nu är det back to hjärtklappning typ haha!
Har riggat datorn och sitter nu med ett papper där jag skriver ned frågor som jag vill ställa.
Förbereder mig även på att svara på frågan "varför vill du bli en au pair?". 

Nu ska det gå bättre. Får inte glömma av att andas idag, haha! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar