måndag 26 november 2012

Frustration level 1000+

Lade precis på telefonen efter ett samtal med cultural care. Börjar få ångest över min avresa hur vida jag ska flytta fram osv. Precis som jag trodde börjar det närma sig deadline för att få åka 7 januari. Men de sa att det var fullt möjligt att fortfarande få komma iväg i Januari månad och att de fortfarande håller på o matchar med avresa januari. Det känn rätt skönt att veta, men denna väntan är förjävlig! Hon som jag pratade med sa att jag hade en fin ansökan och att det fanns inga anledningar till att inte få komma iväg.
Jag vill också boka ambassaden, göra hälsoundersökning osv.... Åååh.
Sen var det som väntat. Min referens svarar inte i telefon när cc ringer till henne. För i helvede lixom. Så den referensen är inte uppladdad ännu.
Jag funderar även på att göra en ny film, där jag är lite mer aktiv. Kan väl vara en bra sysslesättning om inte annat, så har jag ngt att tänka på!

bla bla bla, dålig dag.

frustrerad chey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar