måndag 12 november 2012

Match #3 - Some more update

Samtalet i lördags gick kalasbra. Visst min engelska är inte den bästa och jag var rätt nervös vilket resulterade i en hel del extra bokstäver in imellan orden på, ja jag vet inte vilket språk.
Vi avslutade iaf samtalet med att hon frågade "Har du bestämmt dig eller vill du tänka mer? Har du någon annan familj du pratar med?"
Svarade som det var. Att jag ville ha tid på mig att tänka, de är den första familjen jag har pratat med och det fanns en några faktorer som gjorde att jag ville tänka lite. Fast å andra sidan, jag hade inte velat ha en au pair som kastar sig in i någonting. Allt ska kännas bra, även när man hunnit återkomma till jorden efter samtalet. För det är precis så det känns. Jag blev som en helt annan människa när jag pratade med henne på skype, allt bara släppte.

Ska prata med henne strax igen, har lite fler frågor som jag vill ställa.  Ena stunden känns det hur bra som hellst, andra börjar jag tveka...Som vanligt så vill säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar