torsdag 6 september 2012

Au pair fronten

Bloggen har varit lite rörig det senaste, men det har varit rätt rörigt i mitt liv oxå haha, inte på ett dåligt sätt, men ändå!
Tänkte bara stämma av med hur ansökningen går. Och ja, My application form är helt ifylld. Men eftersom min mamma har skrivit childcare referensen så måste jag ju ha yttligare en till, och den är påväg!
Laura från CC har läst igenom min application och gett synpunkter, så det är några bitar som ska formuleras om och korrigeras.
Jag ska även hitta några små barn jag kan leka med några dagar också, och samtidigt filma och fota lite. Det saknas nämligen bilder där jag och barn finns med på samma. Det känns fel att börja fota alla barn på förskolan, hehe!
Alltså:
1. En till referens, minst ska skrivas.
2. Utföra de ändringar Laura föreslagit
3. Ladda upp fler foton.

Och eftersom att jag idag tog körkort så är den biten nu mera avklarad! SÅ LYCKLIG TJEJ!



Studentens lyckliga dagar timmar ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar