torsdag 20 september 2012

Shopping

Eftersom det inte blev något jobb idag har jag redan hunnit med en hel del. Som tidigare nämnt var jag o solade på morgonen (9.30 typ) Efter den skräckupplevelsen åkte jag till skomakaren och lämnade in mina klackar på omklackning eftersom den ena tappat sin sula på klacken (hehehe, love ordet klack).
Eftersom det kunde bli klart på en timme åkte de 500m till torget och gick runt där.
På MC hittade jag en fin skjorta som jag ganska spontant köpte eftersom jag hade ett presentkort där. Men den var fin och välbehövlig så det är godkänt! ;)
På JC hittade jag en fin skinnjacka (om den är äkta vet jag inte, men mjuk är den!) Min syster har en likadan fast i brunt. Med hennes tillstånd (hahaha) fick den svarta följa med mig hem. Gött!
Gina hade som vanligt bara konstiga kläder. Inte ens 58 Grader Nord imponerade denna dag.
Labelle däremot hade en jäääääättefin tröja från Hunky Dory, men eftersom jag numera inte har en stabil inkomst och dessutom försöker spara till mitt au pair år så fick den stanna på galgen i affären :( Det gör fortfarande ont i hjärtat, måste ha den!
Kappahl och cubus var inget att ja de heller...Lindex orkade jag inte ens kolla in på!
Vips hade en timme gått och skorna var klara, i samma veva bestämde jag mig för att åka hem, vågade inte vara kvar på torget hahah!

Lunchen blev uppäten för 1h sedan, funderar på att hälsa på min lilla farmor som är hemma ifrån 3v i New York.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar