måndag 17 september 2012

Hinner ingenting

Okej, det var inte sant. Men jag hinner inte allt jag vill göra. Jobbade som sagt 9.30-18.00 med 4 och 5åringar. Vi har varit ute i skogen och byggt en koja, plockat löv mm. Vi har målat, pusslat, lekt med lego och läst om prinsessor och drakar. Jag som vikarie var den som stängde för kvällen, vilket inte var några problem alls faktiskt. Var nervös för att jag skulle ha 100 namn att hålla ordning på, men så var inte fallet. Den sista timmen var det tre barn kvar, och det var då vi satt o läste. Så mysigt!

Nu på kvällen har jag ridit en kompis häst då hon inte är frisk. Så vid 7 cyklade jag till ett stall här i närheten, var inte hemma förän halv 9. Tog en dusch, bakade kokos och mandelmuffins (inget socker eller stärkelse) och nu sitter jag här, redo att hoppa i sängen.
Imorgon börjar jag 7.30 och jobbar till 16.00. Tyvärr bestämde sig mina go vänner för att ta en fika just imorgon, mitt på dagen....Vilket betyder att jag inte kan vara med, för de kunde ju absolut inte vänta till 16.00 :( Sad face!
Hoppas innerligt att jag kan träffa Lisa och boysen imorgon, saknar dem. Speciellt Lisa. Ville träffat henne idag egentligen men dygnet är ju endast 24h.... Hoppas hon har lite Johanna abstinens imorgon så vi kan snacka lite!

Inget nytt på au pair fronten heller, har ingen motivation riktigt :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar