torsdag 20 september 2012

Hjälp!!

Åååh, värsta läskiga saken hände förut! Jag var ju på Meddo för att sola förut och i väntan på att Delux solariet skulle bli ledigt satt jag på en stol och tittade i tidningar. Helt plötsligt börjar det tjuta. Först trodde jag att det var radion men märker snart att det är ett billarm. Jag vänder mig om och tittar ut genom fönstret och ser att det är min bil som larmar! PANIK! Jag hoppar upp och går raskt ut för att se vad fan det är som händer, jag ser då en människa försvinna in genom en dörr på byggnaden vid där jag parkerat. VA I HELVETE lixom?
Jag är nästan säker på att någon försökte ta sig in i bilen, för det låg ingenting på, ingen bil har backat in... hittar ingenting på bilen!:s
Visste först inte vad jag skulle ta mig till, ville ju väldigt gärna sola lite, så bestämde mig för att ta 12min i Classic istället. Kunde verkligen inte få ro till mer och sen så har jag inte solat på rätt länge, vill inte gå ut för hårt! De 12 min var nog de värsta i hela mitt liv, det bara gick inte att ligga still! Jag ville bara sätta mig i bilen och köra där ifrån!
Nästa gång jag ska sola parkerar jag på andra sidan gatan, vid en blomsteraffären Blommor & Sånt, känns säkrare!

Saknar mitt gamla hår :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar