torsdag 27 september 2012

Ny dag, nya problem

Idag är jag ledig då det är studiedag här på Tjörn. Jag passade på att ta mig en "sovmorgon", vaknade vid 8.30 så den var inte så värst lång ändå. 
Frukosten bestod av två stekta ägg med ost, riktigt gott! Lo carb is the shit!

Idag är det inte så mkt att göra för min del, har degat hela föriddagen nu! Ska strax kolla igenom Host Family Letter. Efter det måste jag tvätta mammas bil eftersom den ser fruktansvärd ut då jag körde i ösregn på en grusväg igår..kul....
I EM ska jag och pappa trovligtvis åka och kolla på/köpa en bil och innan det måste vi hinna en sväng till mammas vän och fota hennes barn. Ska jag kanske baka något som tack till dem?
Helt plötsligt blev det en del att göra, dags att sätta faaaart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar