tisdag 25 september 2012

Gose barnen!

Jag måste faktiskt erkänna att jag inte alltid gillat barn, när jag var yngre så avskydde jag dem. Eller inte barnen i sig egentligen, utan föräldrar som inte har koll på sina barn. De som låter ungen skrika och gapa huuur mkt som helst!
Iaf, barnen jag vikade hos idag var supermysiga! De var superroliga oxå, många förstod sarkasm till och med haha! Underbara! Jag och de barnen som satt vid mitt bord i matsalen var som syskon typ, en riktigt underbar känsla :D  Helt plötsligt önskar jag att jag hade en ännu yngre syster!!
Jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka till denna klass snart!

Och förresten! En av ungarna (som jag busade mest med ;) frågade lite rart vid mellanmålet : "Johanna....Är du gift?"
Ööööhm, va fan svarar man? "Ehehe, nej det är jag inte :)"
"Varför är du inte gift?"
.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar