söndag 23 september 2012

C'est l'automne

Idag har det varit världens mest underbara höstddag! Ja, några minuter i alla fall. Det har varit helt vinstilla ute, även om solen inte visade sig mer än ett fåttal minuter nu på eftermiddagen. Just under dessa minuter hade vi turen att ta en fika på altanen. Riktigt mysigt var det!
Jag har dessutom gått och blivit sentimental det senaste tror jag! Går runt och tänker jättemkt på att det inte finns så mkt bilder på oss alla tsm från de senaste åren. Alla bilder är jättegamla och pinsamma från när jag och min syster var små. Så nu, idag när det var fint väder och jag har köpt mig en så fin kamera passade jag på att klicka några bilder.
Pappa hade väl inte den vackraste outfiten (lol) men det är lite charmigt :)





Lille pissen var med oxå, haha, och ja han heter Pissen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar