fredag 14 september 2012

Fredag

Ja, jag kom hem för typ 30 min sedan. Idag har jag jobbat på ett dagis (varsågod att störa er, men jag kallar det dagis ;) 3km här ifrån.
I morse var jag med Lisa när hon besiktade sin bil. Måste tillägga att regnet ÖSTE ner helt morgonen. Vaknade av att det regnade lixom!
När vi kom hem från besiktningen regnade det fortfarande vilket gjorde mig en aning nervös. Mamma och pappa hade bilarna och det är inte så att det går en buss den korta biten lixom! Så alternativen som fanns kvar var gå, buss eller (f-ing) mopeden..... Pest, kolera eller cancer typ...
Som tur var slutade det regna vid 11.00 och jag började inte förän 12.00 :D
Jag har alltså varit duktig och cyklat 6km idag, hihi, det värsta var att jag tyckte det var jobbigt.....

Barnen jag jobbade med var 4 år. Den åldern är bäst, gillar när barnen kan prata, uttrycka vad de menar lixom! Riktigt mysiga var de! Passet idag var rätt kort men dagen har ändå gått riktigt fort.
Vi har gungat, grävt i sandlådor, cyklat, läst en Dumbo bok, målat och lekt med en väldans massa leksaker.








Nu tänkte jag ta en Powernap och sedan en go dusch för att rensa bort huvudvärken.
Ikväll åker jag till Lisa och hänger med två guys där, riktigt trevligt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar