söndag 16 september 2012

What a night.....

Igår var en helt sjuk kväll! Var med Lisa +3 killar och en flickvän på Skärgårn'. Vi hade det helt ok tills en av mina gamla jobbarkompisar (väääldigt onykter) kallar Lisa för slyna. Helt ärligt är det ingen som tänker på sånt här, det är sorligt nog helt normalt. Varken jag eller Lisa tänkte på det förän efteråt när killarna tog upp det. De blev verkligen riktigt sura.
Senare blev det nog en del provokationer, vet faktiskt inte vad som fick det att rinna över men det blev iaf slagsmål. Eller ah, det var mest ord och ingen handling, men ett antal slag blev utdelade.
Fy fan va obehagligt det var! Var helt säker på att killen som tände mest skulle hoppa på mig, när jag försökte få bort honom, oh god.

Kvällen slutade alltså inte kul, det var väldigt stelt när jag körde hem dem alla..... herre gud.
Skärgårn' stänger två och jag var hemma kl 4...
Johanna kommer inte vara fylletaxi på läänge nu!



I vilket fall så kommer farfar hit på middag senare, farmor är nämligen i USA och hälsar på sin syster.
Hoppas att jag inte får i min allt för mycket skräp ;)


The other day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar