lördag 22 september 2012

Bakfull! På socker?

Aloha! Jag har ingen motivation till någonting känns det som, aupair fronten står still :/
Igår åt jag mor och far räkor. Gudomligt gott! Min kära syster var ute på partaj, haha, det ska väl börjar i tid! Efter det åkte jag till Lisa och tittade på PS I Love you. Har inte sett den innan och den var riktigt mysig. Hade jag varit på rätt humör hade jag nog gråtit floder!
Vi åt en hel del godis, och jag har lika dåligt samvete som alltid. LCHF och socker går inte ihop någonstans. Nu förstår jag varför nikotinberoende har svårt att sluta, omg.. Men till saken. Eftersom jag försöker (Läs: tänker tanken) att hålla mig borta från godis och inte äter lika mkt känner jag mig idag bakis. Jag är alltså bakis på socker? Mjaa, det känns ju normalt lixom!

Idag blir det förhoppningsvis iväg o titta på en bil eller två. SÅ KUL :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar